"BuNTu"


tadi sbenarnya tgh nak try wat 'something' utk gi menghantar ujung minggu nie.. Ntah kenapa tetiba rasa mcm x der idea lak.. xtau nape.. hati nie cam x begitu tenteram.. mcm ada benda yg x kena je.. tapi xtau la apa dia.. sbenarnya mmg banyak sngt benda yg bermain kat otak nie.. tapi xleh nk diluahkan.. bak kata .. nk luah xkena, di telan serba xkena.. hmm...

Aku nk sangat buang emosi nie jauh2.. lupakan je segala hasutan -ve yg muncul dlm diri nie.. & biarlah yg +ve jer yang tinggal.. YA.. aku tgh cuba nie.. tgh cuba sedaya upaya.. & aku akan cuba PASTIKAN usaha ini berjaya.. seboleh2nya aku xmo sapa2 terluka.. kesian mereka kan.. kesian gak kat aku.. huhu.. hmm... melalut..melalut..melalut... xtau nk luah camner.. cuma aku teringin sangat klu dapat lepak kat TEPI LAUT ke.. TEPI AIR TERJUN ke.. mana2 TEPI yang bleh datangkan ketenangan.. sbb sometimes.. bila kepala serabut nie.. kita perlukan masa SENDIRI utk RELAXS.. tapi tu la.. hmm.. agaknya bleh kot klu aku pi lepak TEPI KOLAM kat bawah nie jer kan.. hehe.. tgk kolam pun cantik jer ari nie.. mesti best ni klu dapat terjun.. hahah.. mcam la aku pandai berenang nk TERJUN KOLAM tu.. sesia jer kang... hmmm apa2 la kan..

To MY SELF!!! Bertenanglah.. Maafkan semua orang supaya ko bleh tenang.. Biarlah & lupakanlah segala sengsara yg mereka timbulkan sbb hanya ALLAH yang layak membalas segala perbuatan itu.. Ko dah JANJI utk jadi se'+ve' yang boleh, SO, TETAPkan semula niat ko tu.. DON'T GIVUP.. sbb Allah x suka orgh yg putus asa.. Ya.. ko tertekan.. TAPI.. sampai bila ko kena layan perasaan tu.. ko kena KUAT utk tepiskan semua perasaan X BAIK tu.. Utk hidup yg lebih AMAN.. Ingat HARNITA.. You're the Best!! Always Try To Be The BEst!!. Bukan utk sesapa.. tapi Utk DIRI ko sendiri.. hmm... Best Of Luck!!..

Yupps.. aku kena kuat semangat.. kena bangun.. lupakan apa2 jer yg x baik.. biarlah mereka dengan cara mereka jika itu yang mereka suka.. Mungkin itu yg mereka fikir terbaik utk mereka.. hmm.. Insyaallah.. dengan keizinanNya.. semoga hati nie lebih tenang lepas nie.. dan semoga dengan KeizinanNya juga.. segala2 yang aku harapkan pada mereka akan menjadi kenyataan.. AMinnn!!!


Comments

aku_baru_duda said…
aku simpati dengan kau ita .......
Eyta Wahab said…
Thanks 'aku_baru_duda'.. Tapi siapa ko yg baru menduda nie?? sian lak aku dengarnya...

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..