SALAM TAKZIAH...

dah lama aku biarkan BLOG nie tergantung ngan topik yg sama ... hmm bukan apa.. cuma keadaan x mengizinkan utk aku melahirkan idea aku disini.. terlalu banyak benda yang berlaku dalam sekelip mata.. satu masa kita heppy sangat & satu masa tetiba keadaan sukar dijangka..

SALAM TAKZIAH buat sahabatku ISMA ISMAIL, kerana telah kehilangan suami tercinta pada 12 may 2009 yang lalu.. SALAM TAKZIAH jugak kerana dia juga kehilangan baby dlm kandungan pada hari yang sama.. usia yg walau hanya baru 2 bulan, tapi aku dpt rasakan kepiluan & sengsara yg dia terima.. kehilangan 2 nyawa serentak dlm sekelip mata... aduhh.. andai aku ditempat dia, aku x pasti apa akan jadi pada aku.. tmbahan lagi baby yg dikandung tu adalah zuriat ke-2 yg SANGAT2 dinantikan. dari emergency room kemudian ke bilik mayat & akhirnya ke tanah perkuburan.. aku tgk dia SANGAT TABAH.. walau dgn keadaan dia yg sgt lemah slps keguguran tu.. dia gagahkan jugak diri dia utk sempurnakan jenazah arwah.. & sebagai kawan.. aku & B luangkan masa utk bantu apa yg termampu... Alhamdulillah, Allah permudahkan urusan jenazah. Semoga dia ditempatkan dikalangan orang2 yg soleh.. SALAM TAKZIAH jugak buat KAK INA yang telah kehilangan mak mertua pada 15 May 2009.

Al-Fatihah..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..