Hobi & Hantaran

Sekali lagi aku diberi kepercayaan oleh KAK AMRAh utk siapkan hantaran bagi weding anak dia yg baru berlangsung 1 Mei aritu.. yang bestnya wat hantaran kakak nie sebab dia xpenah sekat mcm mana pun kreativiti yg kita nk buat utk hantaran dia.. Senang citer dia serah jer sumer kat aku, dari segi warna, tema, material & BUJET pun dia x kisah jugak.. hehe.. tu yg penting sbenarnya.. Tapi walau dia kata bujet x jadi hal pun.. aku tetap concern gak utk cari yg ala-kadar, supaya x membazir sgt sekadar utk hantaran kan.. cuma aku akan pastikan dia PUAS HATI ngan presentation aku tu .. So, nielah dia hasilnya..

Tema kaler : Purple Maroon Pink kot.. huhu aku pun xtau.. korang nilai sendiri la ek..

Towel : Gubahan buah dlm bakul..


Telekung : Hiasan kotak jer, supaya telekung x rosak


Sutera + Tudung : sama gak aku letak dlm kotak, sbb sutera sensitif

Perfume : Gubahan dlm bakul oval

Kek Icing : Kek tu lari tema sikit sb dia kaler oren, so aku hias sikit supaya dia jadik sama tema & x nampak pelik sangat.. :P

Hand Bag + Kasut : Gubahan simple dlm bakul oval juga.. asalnya nk buat asing, tapi last request nk sekalikan.. so inilah hasilnya.. hehe

Coklat : Haa.. yg ni aku paling suka sbb x payah pk.. idea tu dtg terus gubah.. & aku suka sebab tgk coklat tu sedapp.. hehe

Sireh Junjung : haa.. yang nie aku mintak khidmt Along aku, sbb dia lagi pro bab gubahan bunga.. so, aku pilih material, along gubah.. jadikla gini.. ok tak? nie kira sireh junjung moden la nie..

Comments

hannie said…
wah pndai akak ku ni wat gubahan hantaran...cantik mantik...akak, ni pn sy curi masa ni tgk blog akak pai sanggup pinjam laptop kwn...huhuhu...windu sama akak....:)
Eyta Wahab said…
wah.. terharu dengar.. TQ Hannie.. Namamu tetap dihati.. :B

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..