"FAMILY DAY"

ujung minggu aritu.. spend time dengan family.. sepatutnya.. haritu aku ada jemputan umah member sekolah lama kawin.. Si DYN Alpha.. tapi disebabkan hal2 yg x dapat dielakkan.. so, aku x dapat nk datang kenduri ko.. Mintak Maaf Dyn Ek... apa2pun.. aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU utk ko n wife.. semoga dapat melayari bahtera rumahtangga nie dengan jayanya.. :P
Hehe.. ujung minggu dgn family nie..pegi WET WORLD RESOT AIR PANAS PEDAS!!! BEST giler.. kira haritu adalah FAMILY DAY kitorang la.. lama dh x dapat spend masa ngan sume.. selalu klu gi mana2 pun.. mesti ada sorang yg kurang.. so, kira ujung minggu tu adalah yag perfect sekali.. sebab semua ada.. Aku pun dapat releasekan tensen & enjoy the moment.. huhu.. x sabar rasanya nk pegi bercuti lagi... BESTT!!!!
.

haa.. nie dh separuh lencun dh nie.. baru teringt pasal camera.. hehe.. nasib baik ija kuarkan



sayang la gambar nie..kabur.. tapi sumer ada nie..


tgh tunggu budak2 main gelonsor air..


makan time.. dh lapar.. bedal je apa yang ada.. :P

Huda main x hingat dunia.. tp suka tgk dia hepy jer..

mak & ayah pun seronok.. masa nie dh letih la nie..

dh bersiap nk balik dh..

bergambar lagi..


my family.. uppss.. apesal nmpak tembam jer aku nie?? huhu


last pic sebelum balik.. ENJOY!!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11