"PeNat ??!!?"

ntah napa aku rasa mcm penat semacam ari nie.. actually tadi aku tgh wat hantaran yg kak am order utk weding anak dia 01 mei nnt.. so far aku baru siapkan 3 dulang hantaran.. total sumer ada 9.. hmm.. byk lagi tu nk kena wat.. xper.. harap2 leh siapkan cuti nie.. so, nnt xderlah aku kalut bila dh dekat tarikhnya nnt kan... nie aku rest kejap.. sbb rasa penat sangat.. 'rasa lain macam' jer penatnya.. hmm.. risau gak aku ngan kesihatan diri skang nie.. lepas aje sukan selesai aritu.. aku mula x sedap badan.. minggu ni jer pun dah 2 hari aku mc dlm minggu yg sama.. selalunya.. klu dpt mc sehari jer pn dh ok dh utk aku rehatkan badan.. tapi kali nie.. rasa makin x bermaya ada la.. badan aku rasa sakit2 seluruh badan.. pastu dada sesak .. rasa cm susah sgt nk bernafas, bila tarik nafas or bila terasa nk terbersin ke.. akan tangkap belikat aku.. pastu perut aku rasa semacam gak.. mcm ada benda yg tikam2 kat perut nie.. adoii. tuhan saja yg tau payahnya nk menahan derita nie... huhu hmmm... bila asik mcm nie, mula la pkran aku asik pk benda yg bukan2.. 'panjang lagi ke umo aku nie kan..' :P ajal maut ditangan tuhan.. mana kita nk tau kan.. tetiba rasa cm sebak lak dada aku nie.. isk..isk... maafkan aku semua andai ada salah silap aku pada korang yg x sengaja ataupun tersengaja.. mana tau kot2 x sempat aku nk mintak maafkan.. hmm.. isk.. xbleh la sambung menaip lagi nie.. kang ntah pape lak yang aku melalut kang.. better aku stop dulu kat sini & aku pun nak sambung keje aku yg tertangguh tadi nie.. x siap pulak nnt.. kesian kak amrah.. tadi pun aku saja nk restkan badan jap.. harap2 tenaga & idea baru akan ada utk aku terus menghasilkan sesuatu yg memuaskan hati aku & customer aku.. iyala.. org dh bg kepercayaan kan.. so, kena la buat yg terbaik.. mana bley cincai jer kan..

'eyta.. U can Do It!!!' Always do the best kan!!! cheer up!!!

Comments

-: Fara_Lan :- said…
Kite doakan moga Ita cepat sembuh,
rehat byk2 sikit taw.
Eyta Wahab said…
TQ fara.. hrap2 gitula kan..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..