KesAKItan..

ari nie nk citer pasal apa??... ??? hmm.. yer ari nie nk citer pasal 'kesakitan'.. kan sebulan nie mmg minggu sukan kan.. so, seperti biasa.. aku 'atlet' tahunan nie pun.. joint la sume sukan2 tue.. nk kata larat nk wat sumer tu... x jugak.. tapi kekadang 'kesian' ngan kengkawan.. bukan apa.. sometimes.. sukan2 yg meka nk masuk tu.. x cukup ahlinya.. so, aku pun.. tolong topup kan la.. huhu.. leh kira cam 'atlet topup' la nie.. hehe..

disebabkan demam sukan nie.. aku pun jadik naik demam sekali.. dh sumer sukan2 yg aku joint.. sumer memerlukan kekuatan tangan, xpecially tangan kanan.. & sejak dari sekolah dulu.. klu aku injured pun.. mesti bahagian2 badan sebelah kanan.. Aku penah terseliuh ibu jari kaki kanan, lutut kanan, pinggang kanan, bahu kanan & paling teruk dulu masa aku main handball masa skolah.. ibu jari tangan kanan 'crak' ckit.. haa.. masa tu.. aku ingt lagi.. 'berbedung' tangan gi sekolah.. huhu.. indahnya pengalaman tu kan.. walaupun hakikatnya menanggung kesakitan tu.. tapi kurang2 dh merasa sakit kan.. No PAIn No Gain!!

ermm.. dh termelalut panjang la plak pagi nie.. sbenarnya aku nk citer pasal aku pi berurut jer semalam.. urat belikat aku terkehel sikit.. lari dari paksinya.. huhu.. aku pegi urut ngan opah.. best giler dpt urt.. mula2 belikat jer.. pastu tangan kiri plak, pastu belakang, pastu perut & pastu terus sampai kaki.. maksudnya.. aku urt satu badan la kiranya.. Alhamdulillah.. dr tangan xleh nk gerak tu.. aku dh leh gerakkan seperti biasa.. cuma sakit sikit2 jer la.. alhamdulillah.. hehe bleh la teruskan game yg tingal 2 lagi nie.. ikutkan nk tarik diri dah.. x larat.. penat dah.. tapi mcm biasa gak.. 'kesian kawan2' .. lepas abis game nie.. aku ingt nk rest.. nk amik cuti ke kan.. hmm.. semoga menjadi kenyataan.. :P

Comments

ain tomei said…
SIKET JE LAGI YE KAK...
NANTI DA HABIS AMEK CUTI PJG..
cayang kak ita ni taw!!!!!
BunBun said…
ehehehehehehe...
jari2 kak ita ni sejukk ni....

huhuhu.

;p

n0 pain n0 gain. 0uhh yeahh.

;)

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..