"Kerana HANI"



Hi all.. Apa khabar semua ?? Ari ni aku nk story ckt pasal kejohanan olahraga UPM yg dh berlangsung semalam.. Alhamdulillah.. semuanya berjalan baik.. Walaupun pada awalnya.. keadaan mmg huru hara.. sbenarnya sampai petg pun x terurus ngan betul :P huhu.. tapi xperlah.. kerana semangat kesukanan yg ada .. kami teruskan jugakla mana2 yang ada.. & klu xder.. sniri2 la pandai masukkan nama.. hehe..

byk x banyak.. ada la jugak acara yang aku masuk.. Lontar Peluru, Rejam Lembing, 4 X 100 & 4 x 400.. Kira alhamdulillah.. semua acara tu aku dpt pegi final.. cumanya.. x dapat pingat la kan.. TAPI.. KERANA HANI... "kak tolonglah kak, masuk 4 x 400.. xder org nie.. su pun dh x larat.. " akk masuk ek.. boleh la kak.. ek.. kak ek.. jomla.. 3 jer nie.. " ikutkan aku mmg x larat dh.. sbb masa HANi pujuk tu.. aku tgk Rejam Lembing.. tapi tgk muka dia aku x sampai hati.. last2.. aku gagahkan jua.. Dan.. KERANA HANI jugalah.. 4 x 400 tu kitorang dapat jugak la pingat.. walupun hanya tempat ke-3.. hehe.. Not Bad kan.. THANKS HANI!! Nasib baik HANI ada.. terubat jugakla kesedihan aku pada Peluru yg hanya dpt tmpt ke-6, Lembing tempat ke-4, 4 x100 ke-5/6 agaknya.. huhu.. & bak kata NURUL.. 'akhirnya, kekecewaan 2 tahun lepas dh terubat.." hehe.. so, end of the day.. kami balik dengan senyuman, walau hanya sekeping Bronze Medal.. tapi still Medal gak kan..kan..kan.. TAHNIAH, HANI, NURUL , SU & AKU jugak.. hehe



huhu.. Thank to Kak Tina sbb belikan makan tengahari, harapkan pengurusan.. hmmm.. x makan la kami jawabnya.. Thanks to Nik Su sebab jaga kitorang macam MAK.. hehe.. tahun depan Su bleh jadi pengurus nie.. To others atlet, Kak Aida, Kak Jora, Kak Ani, Erma, Kak Zehan, Zool (ke-2 Lompat Jauh).. Congratulation.. X menang x per.. yg penting.. semangat tu ada...

K.. panjang umur ada rezeki kita jumpa lagi dalam Kejohanan Olahraga tahun depan..

ALL THE BEST!!!

Comments

hannie said…
wah wah...special topik akak arini...akhirnya rayuan membuahkan hasil kan...ekekeke...bile igt balik, klaka pn ade..desperate sungguh muka ms minta akak msuk tu...huhuhu...tp papepn terubat gak sakit kaki kte sume kan walaupun bronze medal je...hehehe...tahniah tuk k.nurul gak menang silver medal for 1500m...next time kalo ade lagi sukan2 mcm ni kte join kak ek..plezzzz:p
Eyta Wahab said…
join ek.. hmm.. klu tahun depan nk masuk lagi.. masa tu umur dh 31 tuh.. bleh lagi ker akk nk lari kan.. huhu

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..