Kau yg bernama ~HANI~

hari ini hari HANI.. Hari ini HANI Last keje kat sini.. aku rasa sedey pulak tetiba.. Baru dlm 3 bulan je HANI keje sini.. Skang HANI dh nk pegi.. HANI pegi mana?? mmm.. HANI dpt keje yg lagi BAGUS.. jadik CIKGU kat Kuantan.. hmm.. nape ntah aku sedey.. sbb rasanya baru jer nk mula kenal & rapat ngan HANI skang dh ter'STOP' dah... huhu.. :{ SAYANG HANI!!..'
Dulu masa HANI mula2 masuk.. aku sergah dia & terus SALAM dia.. agaknya pasal tu la aku rasa BEST jer bila HANI ada.. HANI pun budak manja..dia budak yg BAIK, aku SUKA USIK dia.. Skang HANI nk pegi.. Uwa... aku cam sedey lagi.. Arini, sbb ari last HANI, aku pakai 'lawa' cikit sbb nak amik gambar ngan HANI.. biar HANI ingat yang dia penah keje kat sini... hehehe...


Untuk HANI.. Jaga diri baik2.. Stay the way U are!!! HANI org yg cepat belajar & cepat tangkap.. Akk tau HANI boleh berjaya ngan apa pun yang HANI ceburi.. Akk SAYANG HANI.. & pastinya akk tau yang akk PASTI akan rindukan orang yang bernama 'HANI!!"... walaupun ada YAN sebagai ganti.. :P



Comments

hannie said…
akak.....xtaw nak ckp camne...tp sy sunguh2 terharu apa yg akak tulis dlm blog tu...betul..ikhlas dr hati...igt lgi 1st time dtg cni, pastu bertentang mata ngan akak, akak trus genggam tgn sy, sy rs tkut mula2...tp lama2 best plak kenal kakakku yg bernama Harnita Abd Wahab @ Mahmud...leh x...hehehe...sy pn sedey juga nak tgglkan tmpt cni...xkan jupe k.ita yg ke-2 lgi...kot2 kat sn sy kena buli ke...uwaaa..xnak...sblm berpisah sy tgglkan sergkp pantun untuk akak...
Pergi Cameron makan strawberi,
Pergi dengan cik Siti Mahani,
Harnita Abd Wahab empunya diri,
Pastilah ku xlupa kakakku yg comel sorang ni....
p/s: bls jgn x bls....:)
Eyta Wahab said…
wa.. nk menitis air mata nie...
haa.. nk balas pantun yer.. dengar nie..

JAUH dimata DEKAt dihati,
Itu yang nyata & sudah pasti,
Kalau rasa rindu dihati,
Rajin2 la lawat BLOG nie nanti...

:P bleh ???
hannie said…
Raju suka makan capati,
Sudah tentu itu pasti!!..

pandai akak beli pantun...hehehe...keep in touch n lurve u sis....:)

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..