HARI ini & MC...

ari nie aku MC sbenarnya.. & mmg MC pun nie.. aku updated dari umah jer.. sbb tadi sblm gi keje B kata.. dok umah rest ckp2, nk guna pc bukak jer, nk Ym ke.. nk blogging ke.. hehe.. thnks B.. lepas hantr ayen gi skolah, hntar huda gi mkpah, hntar B gi taman maju.. aku pun gi klinik.. so, DR bg aku MC utk ari ni.. Dpt MC aku balik umah, aku makan nasi lemak yg bli kat mkpah tadi..(huhu.. aku dh bleh makan nasik dah..:P) pastu makan ubat.. emm.. kebetulan ubat yang Dr tu bagi tadi mmg yg suh aku tido nyer.. jadik aku pun terlena la lepas tu.. Silentkan sumer hp.. sampailah ntah macam mana.. aku terdengar vibrat hp aku.. lama giler.. sampai aku terjaga & tergerak utk tgk hp.. hmm.. maxis ada miss call dr IS, pastu ada 2 sms dr IS & B.. pastu tgk Celcom plak.. uikss.. ada 7 miss call dr no yg aku agak2 kenal.. pastu 2 msg masuk inbox yg kata aku x pikup call dr no 017236++++.. so, total 9 miss call aku.. WAH!! BANYAK BETUL!! mesti benda penting nie.. so, aku pun call back, tp x dpt.. akhirnya buat kali yg ke-10, no yg sama call aku (dasat la dia, mmg x givup sungguh.. tahniah!tahniah!) dan.. masa tu aku ngan mamai2 nyer dapat pikup call tu...

017 : hello, harnita, I'm Angeline. U ada kt rumah tak?
aku : hi, aa.. ada ada..
017 : OK. lori sudah ada depan rumah nk hantar barang..
aku : oo.. 'barang' haa.. pukul berapa U nk datang??
017 : SEKARANG ada depan rumah, nnt I suruh lori call U ..
aku : ok..ok.. TQ

hah.. melompat aku dr tido, ngan kepala yg separuh tingtong pekena ubat selsema yg mmg power tu, capai tudung, capai kunci umah, capai kunci keta.. aku terus cabut pegi Taman Maju..
Sampai sana.. hmm.. mmg betul, lori dh ada depan umah.. wa.. besarnya lori nie.. mcm lori yg ayah bawak selalu.. hehe.. aku turun keta..

aku : sudah lama sampai??
lori : baru sampai..
aku : sori yer..

aku masuk umah terus bukak pintu & suh dorang letak barang2 dlm umah.. mula2 letak kat luar & pk nnt kemudian dorang balik aku angkat la sama2. Tapi bila kenangkan yg satu kotak tu dh beratnya sampai 60kg.. hmm.. aku terus suh dorang letak dlm umah.. abis angkat barang..

lori : sign sini..
aku : mana? sini ker..
lori : a'a. 2 copy ..
aku : ok..ok.. TQ yer
lori : ADA APA DLM? BANYAK BERAT??
aku : smile... 'TIKAR' !!

hehehe.. kesimpulannya.. TIKAR yang aku bli kt SARAWAK tu dh sampai.. huhu.. nampaknya lepas nie aku akan sibuk utk hias tikar2 tu utk weding YAYA nnt.. :P nasib baik juga la aku mc ari nie.. klu x huru hara jugak aku nk pecut dr opis balik umah.. huhu.. skang aku rasa nk sambung tido balik.. sbb badan aku cam rasa menggigil semula.. nk makan ubat & RESTTTTTTTT!!!!!!

haa.. nielah kotak2 yg baru sampai tu...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..