'cabut gigi'

setelah sekian lama.. akhirnya SEMALAM.. aku memberanikan diri pegi jumpa DR GIGI.. hehe.. bg sesetengah org.. mybe.. perasaan jumpa DR GIGI tu.. biasa2 jer.. tapi bagi AKU.. huhu.. tuhan saja yang tau.. kira Fear factor la ni kan.. ikutkan dh lama giles dh aku tangguhkan utk cabut GIGI GERAHAM kanan nie.. adala dekat 4 tahun aku tangguh utk cabut.. sampailah semalam.. SERUAN tu datang.. hehe.. Ikutkan hati, pagi semalam pun mcm x jadik dah.. tapi nasib baik ada kak ina...dia kata.. 'awak, klu dh niat dr rumah, kena pegi tau..'.. huhu gitulah lebih kurang ayat yang dia kuarkan.. yg membuatkan aku kuat smula utk tunaikan hajat yg dh lama sangat tertangguh.. So, kul 9 aku gi la PK.. amik no.. 4024.. huh.. tgh no skang.. baru 4003.. hmmm lama lagi tu.. tapi pk baik jer.. xperlah.. kejap jer nie.. alih2 dh kul 10 dah.. aku nyer no x kena panggil lagi.. wow.. sejam dh nie.. aku pujuk hati sniri.. xper2.. sabar.. alang2 dh tunggu nie.. tunggu jer la kan...

last2 dlm kul 11.15 mcm tu.. baru no aku naik.. masa tu dh hilang dh rasa takut.. yg tinggal cuma perut yg lapar.. aku jumpa Dr Dasyril.. kat UPM dia mmg glamer.. & dia mmg baik.. Sblm cabut tu. dia tanya dh makan ke belum sumer.. bila aku kata belum.. di suh aku pi makan dulu kat cafe depan PK tu.. so, aku pun pi la makan dulu.. punyala lajunya aku makan.. sbb takut dr tunggu lama..btl2 dan makan nasi 1/2 senduk + telur dadar hancur 1 sudu.. itu jer.. + air milo ais.. nasi aku baru rm1.20, milo lagi mahal rm1.50.. x kisahlah.. misinya hanya utk alas perut.. supaya x pengsan bila dr cabut gigi..

abis makan aku lari terus balik bilik DR.. terus masuk jer.. 4 bius aku kena kat gusi sblm dr bleh cabut gigi.. waa... terasa kebas sebelah mulut aku.. tahan jer.. makin lama makin kebas sampai nk bercakap pun susah.. hmm.. tau x?? smntara tunggu kebas tu.. DR DASRYIL dh berjaya pujuk aku masuk ahli koperasi.. & aku pun ikut jer.. isi form tu.. DR kata.. bagus utk simpanan masa depan.. sbb ada SAHAM.. hmm.. xkisahlah baper banyak.. harap2 apa yg dr kata tu benar.. yer la.. kita klu nk suh nyimpan duit mmg payah.. so, mungkin dgn cara nie.. leh gak ada simpanan nanti kan..

sambung balik kes cabut gigi.. hehe GIGI aku dh RAPUH dh sumernya.. WORST giler.. sbb nak cabut sampai pecah2.. tapi berjaya jugakla dicabut.. lagipun DR berpengalaman kan.. lepas cabut aku dpt MC 1 hari.. sbbnya pndarahan bleh tahan la banyak.. even sampai hari nie pun.. darah dia still kuar lagi.. sampai aku rasa lemah dah satu badan.. Nak makan pun susah.. cuma leh makan roti + air jer.. nasib baik AIN & ZAMRI ada.. dia dh tolong belikan BUBUR AYAM McD.. barulah rasa kenyang ckit perut.. tapi skang dh mula rasa nk demam.. hmm.. agaknya nila yg org selalu kata demam lepas cabut gigi tu kan.. harap2 x melarat lama.. sebab x larat dh rasa badan nie.. Korang2 sumer doakan aku cepat baik ek.. X sabar nk makan nasi + ikan terubuk masin.. yumm..yum... bestnya.. :D

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..