Bercuti ke...

Salam semua... Ari nie aku BERCUTI.. bercuti dari keje & bercuti utk training petang nie.. hehe... Jangan mare ha kawan2.. esok insyaallah aku turun padang semula.. :D

Masa korang tgh baca blog aku nie.. aku mungkin dh xder kat sini, atau mungkin tgh atas awan, atau mungkin dh sampai ke negeri orang.. huhu.. Where Am I?? haa.. aku sbenarnya ke Kuching, Sarawak.. KEJAP JER.. nk gi carikkan a few things utk Weding Ya nnt.. x lama kejap jer.. macam pegi keje.. balik hari.. haha malam kang aku balik sini balik.. APA?? X caya?? haha.. betull... x tipu punya nie.. nnt esok aku balik aku post gambar aku naik flight or gambar aku kat kuching ek.. hehe.. xcited + takut + mcm2 perasaan ada.. sebab ini 1st time aku naik flight & pegi Sarawak.. So, doakan aku selamat pegi & balik k..

So, see you tomorrow.. Pada TEAM MATE semua.. petang kang, turun jangan lupa 3x pusing padang + longgar2kan badan ek.. nanti krem susah.. Ain.. nnt tolong tgk2kan dorang ek.. esok lusa insyaallah.. aku try usahakan utk dptkn sponsor minuman.. K.. harap berlatih dengan penuh semangat kesukanan..

ALL THE BEST!!

Comments

Eija said…
huhuhu..bestnyer dia bcuti..ke kuching plak tuh..
klu ada budget mau jgk join skali..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11