abis dh sukan...

minggu lepas.. segalanya pasal sukan dah selesai.. hehe.. & aku rasa lega & gembira dengan semua pengalaman tu... cuma terkilan masa akhir perlawanan.. aku x dapat abiskan game sebab mata aku dh injured kena 'siku' pihak lawan.. huhu.. nasib baik kena tepi mata jer yg luka.. klu terus kat mata. alamatnya.. jadik lanun la aku.. huhu


ari jumaat tu, dorang masuk kawad.. aku x masuk sebab.. aku rasa.. 'cukup2' la dgn apa yg dh aku sumbangkan kat fakulti.. lagipun.. aku takut klu2 aku masuk.. 'sesuatu' yg buruk akan berlaku antara aku & 'DIA' huhu.. sbbnya.. bukan aku sorang yg dh 'sakit jiwa & raga' dengan DIA.. malah.. hampir satu team dh bengang.. jadik.. better aku x masuk la kan.. supaya semua boleh berjalan dengan lancar & tenang.. huhu.. tenang la sangat.. :P tapi aku sempat la sumbangkan tenaga aku utk persiapan menjelang perbarisan dorang tu.. termasuklah 'maskot' walau x berapa maskot sangta la kan.. tapi yg nyata.. bukan 'maskot orang asli' la.. huhu..

topi yg dh siap letak labuci.. lip-lap.. hehe..

pakaian seragam & playcard utk perbarisan.. pun lip-lap lip-lap gak..

'maskot' : cik shaEELA dengan rela hati nk jadi maskot sbb xmo 'maskot OA' muncul.. hehe.. TQ eela.. U save the NIGHT!!!
kerana komitmen pada sukan tu.. diri pun jadik x cukup rest.. umah pun agak kelam kabut.. so, ujung minggu aritu aku spend jugak la masa ckit utk kemas2 apa yg patut.. n then balik kg.. sambung buat umah.. alhamdulillah.. dpt la siapkan tiles border ruang tamu.. Target masuk sblm puasa nie.. & harap2 sempat la kan.. So, nantikanla perkembangan baru lepas nie.. Banyak menda nk citer.. tapi kurang masa utk ngadap pc nie & menaip sesuatu.. so,.. ini jer la utk masa nie... have fun!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..