training punya hal..

huhu.. selamat pagi sumer... ari ni mood agak baik tapi badan agak letih.. tangan pun.. wakaka.. merah siot.. almaklumla dh lama giler x main volley ball kan.. semalam practice main belasah jer.. huhu.. tapi seronok la walau tangan sakit2 pun.. mmg dh selalunya gitu.. sapa yang kenal aku, dorang tau la peel aku klu sukan nie kan.. semangat terlebih.. main nyer biasa2 jer..

smalam x ramai gak yang turun.. hmm.. tu yang wat aku upset ckit tu.. tapi nasib baik la yg turun tu tunjukkan minat & kesungguhan yg memberansangkan.. walau aku suh lari 3 pusing padang pun.. dorang lari jer.. hehe..no komen.. ala.. padang kecik jer pun.. bleh arr.. tu yang aku mahukan .. sebab utk wat apa jer xpecially sukan nie.. kena ada stamina.. haa.. tambahan plak masing2 termasuk aku nie, bila dh bekerja & bekeluarga nie.. nk turun riadah mmg la tak kesampaian.. so, ini masa yg terbaik la aku kira utk beriadah kan...

so, apa lagi nk citer?? hmm.. xper.. next time ada berita baru aku citer.. sblm end of this post.. aku nk bagi kredit kat rakan2ku yg turun training ptg smalam...

NURUL, SUZELIN, EELA, HASNI,KAK ANI, PAH, KAK AIDA, AIN, NIK, ERMA, HANI & KAK JORA

TERIMA KASIH atas komitmen anda.. Semoga maju jaya & sama2 berjaya kan.. menang kalah perkara ke-2 kan.. APA YANG PENTING?? ..... 'kerjaaaasama!!!" :P

jumpa lagi petang nanti...

hmm.. esok ari apa?? esok ari terbang diawan.. hahaha.. :D

Comments

BunBun said…
apa yg penting??

kerjaaaaaaaaaasama!!!!

=DD

alaaa..
bg la name eela kt depan skali.

ehee.;p
Eyta Wahab said…
nk depan ek.. haa.. jadi la org pertama yang turun padang... :P

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..