StORy MoRY...

a few week kesihatan yang tak menentu.. tgk blog sniri, baca2.. emm.. apesal mcm sunyi jer kan... fuhhh... hmm... sbenarnya banyak menda aku nk story mory kat blog ne.. cumanya.. aku x berapa sihat & mood pun kureng sikit kebelakangan nie.. minggu depan nie nk exam plak lagi.. huhu.. dh ready ker kan??

last week balik kg, sambung tolong family buat rumah.. macam biasa.. gotong royong sampai penat.. yerlakan.. nk tunggu ada masa cuti lama cikit, balik kg & berkumpul sesama bukannya senang.. kebetulan aritu semua ada.. kecuali ija.. so, kitorang pun gunakan masa tu sebaik mungkin utk siapkan apa yang patut.. kira sempat la siapkan tiles ruang tamu depan.. hah.. sampai tangan aku ngan abang aku melecur & pecah2 dibuatnya.. setiap masa aku kena sapu losen + vit E, utk pulihkan balik kulit tangan yg melecur akibat air simen yg panas tu kan.. yerla.. target skang nk siapkan umah tu sblm raya nie.. sebabnya.. pertama nk raya kat umah baru kan, pastu tunggu baby baru masuk umah baru insyaallah.. & next year plak, menantu baru masuk umah baru.. huhu.. semuanya baru2 belaka.. ermm.. suasana baru tu nanti.. camnerla agaknya 'orang2' baru nie ek.. leh ke mereka sesuaikan diri ngan keadaan & family kami yg cukup rapat antara satu sama lain?? ***PERSOALAN*** :P

hah camniela.. tgh2 syok menulis.. ada jer yg dtg bersidai kat meja aku.. masa aku xwat pape tadi, xder plak.. Suz, Zool.. suka la korang datang time2 camnie kan.. hehe.. tp xper.. lama dh korang x turun bawah lepak sini kan... haa.. Suz, ready utk sukan plak ek.. hehe.. I FolloW.. kot...

TENGOK DAH.... :(.. hilang dh idea aku nk tulis mcm2 benda tadi.. xpelah.. next time aku story lagi.. sebelum terlupa.. Heppy Belated Besday buat kawan2ku yang x sempat aku nk ucapkan HEPPY BESDAY masa besday korang, utk Eela & Eija yang akan datang besdaynay beberapa hari lagi.. nnt aku wish kat korang later ek.. hehe..

erm.. tetiba teringat kat NIDA.. member opis B.. TAKZIAH utk awak.. sabar banyak2 ek.. seronok masa dengar mula2 awk pregnant.. tapi sedey plak lepas dpt tau yg sebaliknya..
Semoga apa yg berlaku ada hikmah disebaliknya.. K.. Rindu kat awak.. tapikan.. bila tgk AISHAH AF7 tu.. teringat kat NIDA.. sebab sama cute & sama kecik.. hehe


jangan marah tau awak.. kita pubilisikan gambar awak.. hehehe..

MISS U all.. x sabar nk terbang plak rasanya... :P

Comments

Anonymous said…
lovely, i just added lots of fresh emo backgrounds on my blog
http://www.emo-backgrounds.info

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..