Saja suka-suka...

gambar ni xder kene mengena pun ngan citer dibawah.. saja suka2 kan..:D


hatiku kata, jom bukak blog.. tangan ku kata.. jom jalankan jari jemari.. dah lama x excercise.. tapi aku rasa.. macam nk gi depan.. nk gi bank pastu nk pekena 'kopi satu'.. hoho.. asik teringin kopi satu jer seminggu nie.. bahaya tuh.. bukan bahaya kat sesapa pun.. cuma bahayakan poket sendiri jer.. dah la tengah2 bulan nie kan.. paham2 jer la..

Aritu dh la masa Kakak Jaa datang bawak Batik aku teramik satu.. huhu RM170 lak tu.. hmm, nasib baik la post aku nie leh claim utk baju batik.. so, berbaloi la jugak.. cuma kena topup lagi rm50 jer.. ermm.. x kisahla kan.. alhamdulillah.. pompuan2.. lagipun dah lama dah aku x gila2 membeli baju mcm nie.. cuma beberapa bulan kebelakangan nie jer.. (setelah hampir bertahun2, klu beli baju kurung hanya pada waktu raya jer..) skang.. x smpi pun 5 bulan.. aku dh bli 6 pasang baju baru.. hehe cemerlang tak?? Baju bukan baju biasa.. tapi baju kurung/kebaya/kurung moden gitula.. haa.. klu utk aku mmg pelik la.. tapi klu org lain aku rasa normal jer kan.. sbb dorang gi keje pun pakai baju kurung.. so klu setakt 6 pasang tu.. alah, celah jari jer... Lagipun.. aku nie bukan selalupun pakai baju kurung. gi keje pun uniform ada, nk gi jalan2 pun.. aku suka pakai blouse jer + seluar.. nak kata berbaju sopan ala2 mak datin tu.. mmg tunggu ari kenduri kawin jer la.. Ari jumaat gi keje pun x tentu lagi aku pakai baju kurung.. so, klu bukak almari kat umah tu.. baju2 kurung aku start dari form1 pun ada lagi tau.. huhu.. cuma bestnya bila.. kadang2 pakai, org akan kata "eh, baju baru ke??".. walhal, baju tu dh bertahun aku beli cumanya pakai jarang2 jer.. ada tu jugak baju masa study lagi.. haha.. itulah kesedihannya bila badan maintain.. so, baju pun xleh nk tukar selalu.. pakai jer la yang lama2 tu selagi masih elok & muat.. So, utk korang2 yang badan ternaik2 sikit2 tu.. tertambah mana2 tu.. bersyukur jer la ngan apa yang ada.. korang merasa bli baju baru kan.. seronok apa.. :P

Ingat!! Fikir +VE.. semua akan jadi +VE, Fikir -VE, ia akan jadi seperti apa yg kita fikir & mungkin lebih teruk dari itu.. hehehe.. so korang nak yang mana?? Lu PK la sniri kan.. huhu

Comments

Eija said…
hahaha...xnak komen psl citer tu..tp psl gmbr..tu abg ipar haku ke tuh...huhuhu..hensem tuuuu..tp tu dulu la.. (^_~) hahahaha
-: Fara_Lan :- said…
hehehe dulu Epol kurus.. Ita Berisi cikit
sekarang Epol Berisi.. Ita Kurusss sgt
Eyta Wahab said…
haha.. susah nak komen tu fara..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..