Riangnya daLaM HAtI!!!

Riangnya rasa hati ari nie.. dh jumpa kad yang dinanti2kan selama nie utk wad weding seyra.. hehe.. Paling suka sbb dapat harga murah pastu dapat plak diskaun lagi 10%.. huhu rasa lega sikit kepala sbb 2 benda dh setle.. KATERING dh booked. harga pun sangat2 memuaskan.. KAD pun dh booked. insyaallah klu xder aral melintang & klu Ya nyer cek dh clear.. esok gi KL plak nk carik baju nikah.. hmm... nampak macam tergesa2 ngan semua benda kan.. tapi alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar..

Ikutkan banyak lagi benda yg belum selesai nie.. hantaran, doorgift, mak andam, bunga telur & mcm2 lagila.. tapi xleh nk teruskan skang jugak.. sebab pihak lelaki belum hantar belanja lagi.. hmm.. bila la agaknya yer.. aku dh mintak klu dpt hantar bulan 3 nie.. jangan ujung bulan 3 baru dapat dh ler.. mau terkejar2 aku ngan semua benda nanti.. tapi xperlah.. xmo pk -ve, pk +ve jer.. insyaallah.. ada la tu rezeki kat mana2...

mm.. bila aku selalu praktikkan 'pk +ve' nie.. alhamdulillah.. mmg +ve semua benda.. segala yang kita nk buat pun, nampak dipermudahkan.. hubungan kekeluargaan pun semakin akrab & mesra.. Alhamdulillah.. Syukur atas nikmat allah..

Klah.. skang time nak rehat, so, aku rasa nk restkan diri sekejap.. sebelum kena memikirkan bermacam2 benda lagi lepas nie.. huhu.. Doa2kan kawan korang nie tabah , sabar & sentiasa tenang dalam menangani apa jua yang datang ek.. Love U All La..

Xpecially to Kak Ina : TQ sangat2 teman saya ari ni.. :D

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..