PTK ku tunda...

Salam semua... huhu.. tetiba aku ter'ADA masa utk tulis kat blog nie.. U know why?? haa.. sebabnya, baru dapat call dr pendaftar yang kata exam paper khusus aku esok DITUNDA ke bulan 4.. huhu.. biar benar.. aku agak sedih + kecewa gak sbenarnya sebab aku rasa aku dh prepare utk esok nie.. walau x 100%.. tapi masa yg terluang tu aku mmg all out utk exam.. hehe tapi disebalik itu bersyukur jugak sebabnya.. aku masih ada masa lagi utk berfikir & mengulangkaji apa yang patut.. kan..kan..kan... LAGIPUN X RUGIPUN MASA YG DH AKU LUANGKAN SEBELUM NIE KAN.. refreshment !!!

Utk Isma.. hg bley la teruskan kusus bomba hang tu ngan jayanya.. Sebab esok kita leh rest lagi.. Kita ready utk April pulak kan.. hehe mana tau.. kot2 ada rezeki kita 'lulus' lagi.. kan..kan..kan.. :P

So, just now.. aku nk pk pasal sukan universiti pulak.. member2 dh ajak dh main bola tampar, main bola jaring, main boling la, olahraga la.. ermm.. mula2nya cam malas.. pastu macam nak pulak.. pastu cam malas balik.. tapi x sampai hati plak bila kawan2 asik tanya bila nk training... hmm.. ON je la kan.. penuhkan xtvt utk SKt nnt.. bley?? hehe pastu leh la berangan nk turunkan 4.2% lemak dalam badan tu kan..

So, begitulah alkisahnya.. Paper Umum dah selesai ari rabu aritu, harap2 lulus & dpt 4 la kan.. Skang cuma berdebar utk paper khusus jer.. Yang bagusnya, aku dpt mintak tukar paper awam ke paper elektrik.. hehe.. kurang2 familiar sikit ngan bidang aku kan.. So, wish me all the best ek.. see you then... bubbai...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..