Ngantuknya...

Seronoknya tgk huda tido....
Allahuakhbar.. Ngantuknya rasa mata nie.. dh beberapa kali aku terlelap kat meja.. keje banyak yg x buat lagi.. tapi macam x larat nk buat dah.. serius ngantuk nie.. adoiyai... tolong!!! Macam2 cara dh aku wat nk elakkan ngantuk nie.. tapi x jalan gak.. aku gi lepak kat meja kak ina , ingt leh la cover ngantuk tu.. leh la borak2 ke.. alih2.. sambil borak pun aku tertido gak.. huhu.. sabar jer la..sikit lagi nk tahan nie.. tghari ni aku nk tido.. Cadangnya mula2 nk balik umah .. kemas umah, bersepah sangat aku tgk.. tapi dh ngantuk cam nie.. xlarat la aku nk balik.. bawak keta kang ntah kemana lak peginya.. So, aku decide baik aku tido jer lunch nie.. hehe... nanti kul 2.30 korang kejutkan aku yer.. Nak tido nie.. bubbai!!! ZZZZzzzzzZzzzZZzzzzzzzz...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..