ye ye.. kertas dh ada..

hmm.. semalam hr yg agak mengecewakan sbb kertas yg aku cr utk wad kad x jumpa.. ada pun, rasa cam tak sesuai..

TAPI ni tadi.. baru dapat call dari member, pagi dia dtg jumpa aku n tgk muka akk blur & cm x sihat jer.. huhu actually aku bukan x sihat.. tapi kepenatan yang teramat sangat sbenarnya.. yelakan.. menguruskan kerja kawin yang dh tinggal beberapa bulan jer lagi nie kan.. then terstory kat dia yg adik ipar aku nk kawin jun nie.. Dia lak terus kata 'ada apa2 nak saya tolong tak?".. hmm.. baik betul kengkawan aku nie.. mula2 tu x pk nk mntk tolong pun, tapi tetiba tergerak nk tanya dia..

"eh, U ada kawan yg bkk kedai stationary x?"
"U nk cari apa? I bleh tolong.."
"I nk carik kertas utk wat kad, smalam dah bnyk kedai cr.. x jumpa.. klu ada pun harga x bagus la.." then aku tunjuk kertas sample kat dia..
"ala.. small matter ni.. I bnyk kawan, U jgn risau, nnt I carikan utk U"

waa.. hatiku berbunga2.. harap2 adalah..

2.40pm: ring..ring..
" hello, selamat petang.."

"ita, kertas yg U nk kan.. ready stok ada kaler kuning mix bunga2 kaler merah ada.. cantik.
u nk pakai urgent tak?"

"erm.. urgent la jugak nk print by next week.."

"oo.. dia kata 2-3 hari lagi ada stok baru sampai, design buterfly yg u nk pun mungkin ada.. so, mcm mana?'

"err.. yer ker?? harga mcm mana?"

"ok, dia bagi harga rm18/100pcs, so jadi 18 sen /pcs la.."

"waa.. ok la klu mcm tu.. I tgu next week.. stok baru"

"mm.. ok la.. I dh bg phone no, klu dh sampai nnt dia akan call, then I bawak U la .."

"ok..ok.. TQ'

hehe.. so, kesimpulannya skang.. satu perkara dh selesai.. xyah la aku pening kepala nk pk nk jalan carik kertas lagi.. huhu... alhamdulillah.. TQ Lee.. TQ very Much!!

Thanks kat sumer yang memahami situasi aku skang.. Lup U ALL la.. x lupa kat Eija.. TQ sebab sudi sponsor kek utk hantaran.. Semoga murah rezeki... aminnn!!!!

Comments

Eija said…
bab2 kek ni org mmg fanatik ckit..(^_-)
ms bc blog ko awl2 tu org dah agk dah tu msti Lee tu...hahaha
Eyta Wahab said…
tu la untungnya klu ada member chinese.. huhu

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..