"Satu Cerita"

aku ada satu cerita.. bukan satu pun.. banyak sbenarnya.. Dah lama aku simpan cerita nie.. aku rasa cam nak cerita kat seseorang tentang cerita nie.. tapi aku takut plak nnt ada org yang akan kecik ati,makan ati, terasa ati, menjauhkan diri, merajuk, wat aku jadi musuh, sayang lebih kat aku ker.. isk.. banyak lagi la komplikasinya.... mm.. aku xnak tu.. tapi aku pun xnk gak simpan citer nie lama2.. sbb.. bila simpan sorang2.. ia akan jadi 'hantu' yang sering kacau kita.. dek kerana cerita2 yang aku simpan nie.. kadang2 aku jadi macam x berapa nk betul, jadik pelupa, jadi emo, jadi sensitif, isk.. mcm2 lagi aku jadi tanpa sedar.. huhu tapi klu aku nk citer.. agak2 pada sapa yang aku leh citer?? bukan semua org leh dengar citer aku & leh simpan citer aku ni macam aku simpan citer dorang... hmm... payahnya jadik aku... tapi klu aku tak jadi aku.. siapa pula aku akan jadik?? Haa... isk.. susah nie... nak citer ker tanak.. nak citer ker tanak.. mmm... aku rasa aku kena simpan lagi la.. Sampai bila?? Ntahla.. sampai bila2 la kot.. Sampai aku jumpa calon yang sesuai utk aku citerkan citer aku nie.. haha... kan..kan..kan...

"hidup x selalunya indah, langit x selalu cerah,"

BETUL!BETUL!BETUL!

~Love Niesa'95~

Comments

-: Fara_Lan :- said…
Alahai ita kesiannye kite dengar kisah ita nie... asyik memendamrasa je... Ape susah cerita je kat kite, kan waktu remaja dedulu kite selalu kongsi cerita. jangan segan2 ek kalau nak luahkan perasaan tu telepon atau ym je kite ek...
Love U
Eija said…
weh..luahan mcm tu sumer org nak tau...nnt plh sorg jer..yg lain jeles nih..
Anonymous said…
btol tu..k.ita da ckp mcm tu, wat org tertanye2 jer aper cerita tu...
Anonymous said…
wah.. tetiba terkejut tgk komen byk nyer..

Fara : TQ.. kalau awak dekat kat sini.. bleh la kita citer.. tapi awak jauh..

Eija : haha.. nk citer kat ko.. tapi ko pun banyak masalah..

Nor : Emm.. xleh citer kat nor gak.. sbb nnt nor stress.. lambat dapat baby.. huhu

To All: TQ.. kamu semua mmg prihatin.. mmg kadang2 x sanggup dh nak tanggung.. tapi TERPAKSA.. anyway.. THANKs.. huhu

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..