Muzik oh Muzik.. Kacau la...!!!

ari nie.. aku dengan paksa rela dah removekan balik 'muzik' yang mengiringi blog nie.. huhu
demi memenuhi xpektasi pelanggan.. wakaka.. ada ker ayat ni leh guna utk blog aku?? hmm..:P
xderla.. sbenarnya.. 'pembaca setia' blog aku kata, kurang best bila bukak blog ada lagu.. sebab nnt bila bkk page lain pun, selagi x tutup blog aku.. akan dengar gak lagu dia.. hehe..

klu pk -venya : "alaa.. tutup je la blog aku klu x suka ada lagu2 tu kan.."
klu pk +ve : " a'a kan.. betul gak awak kata.. kang kantoi plak kat opis asik layan blog, pastu ermm.. x matured la blog ada lagu.. kan..kan..kan.."

haha.. so, keputusannya.. DEMI INSAN TERSAYANG nie.. aku removekan la lagu kat blog nie.. hehe.. X'pecially utk AWAK.. asal awak akan terus baca blog saya, saya tunaikan hajat awak tau!! sebab awak la yang ajar saya wat blog kan.. skang dh cm TERlawan tokey lak kan.. hehe..

Anyway.. I'll Always LOVE u!! Everything I Do, I Do It For You!! hehehe Bleh?!! Wahh!!

Comments

BunBun said…
h0w c0me eela xdpt latest update reminder utk bl0g akak eh?
-: Fara_Lan :- said…
ala kan ade butang stop tu, tekan je nanti x de dah la bunyi lagu tu.
Eyta Wahab said…
Eela.. sbb EELA sedang DAP.. apa2 pun eela x pasan.. hehe

Fara : Kita nyer xder stop.. terus jalan jer.. huhu
Eija said…
weh..pe lg..cr la player yg leh stop..xpun ko mskkn lagu MU msti bgpul xnak ttp pun..hehehe
Anonymous said…
apa barang letak lagu bola kat blog.. kat padang suda la.. huhu.. xpela.. ada la baiknyer tu.. hehe think +ve.. kan!!!

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..