"GoNNa B Bizi..."

Akhirnya.. setelah sekian lama.. malam tadi mereka dapat berbincang dengan baik.. Dpt menyelesaikan perkara2 yang selama nie bermain2 difikiran & menjadi tanda tanya.. dan.. oleh kerana dek 'penyelesaian' & perbincangan itu.. AKU, pastinya akan mula menjadi sibuk, sibuk & sangat sibuk untuk segala persiapan itu.. Insyaallah.. jika tiada aral melintang.. aku akan menerima seorang lagi adik ipar secara sah JUN 09 nanti.. SURPRISE!!?? of coz la kan.. sbb semuanya x diduga.. lagipun pihak lelaki dah mintak nk langsungkan awal, so kami akur jer la.. tapi alhamdulillah.. jika ia adalah untuk kebaikan.. aku akan cuba laksanakan sebaik mungkin...

mm.. klu dicongak2, tinggal beberapa bulan jer lagi majlis tu akan berlangsung & semuanya harus bermula dari sekarang.. Agak blur dimana nak aku mulakan segala persiapan, sebab dah lama giler beb x wat majlis kawin.. semua nak kena pk kan.. Tambahan pulak aku kira cam kakak sulung dh dalam family nie.. So, haha.. U guys bleh pk sniri la tanggungjawab yang aku kena pikul kan.. By the way.. I Wish All the best!! aku tak rasa ini satu beban.. tetapi menerimanya sebagai sesuatu yang mengembirakan aku, family & maybe semua orang jugak..kan..kan..kan..

AKU HARAP majlis ni akan berlangsung dengan lancar & keputusan yang dorang pilih nie dibuat selepas mereka memikirkan semasak2nya... sebab kehidupan rumahtangga bukan semudah yang disangka kan.. dan semoga mereka dapat melangkah satu lagi fasa kehidupan ini dengan TEKAD, AZAM & HIDUP BARU!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..