WhY???

hari nie.. emosi x berapa stabil.. kenapa?? hurmm.. kerana memang dh ditakdirkan begitu.. telah tertulis segalanya yg harus dilalui dlm hidup nie.. Cuma kita umatNYA perlu pandai menghadapi.. Insyaallah..

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.. Cuma, segalanya skang terserah kepada kemampuan 'org' yg bkl memikul semuanya tu.. SANGGUP?? TAHAN? BOLEH? YAKIN? SABAR? atau TERPAKSA? atau REDHA?.. mmm semuanya memnag saling berkait antara satu sama lain.. hanya masa yang menentukan..

memang perit bila DIKHIANATI oleh org yang kita SANGAT PERCAYAI.. tambah menyakitkan jika orang tu adalah yg sgt kita SAYANGI.. yang akan sehidup semati dengan kita.. hurmmm.. sungguh berat..

X MAHU PISANG BERBUAH 2X... semoga JALAN yang akan dipilih.. adalah JALAN YG BENAR.. huhu.. jalan yang menuju kebahagiaan.. MASIH ADA MASA utk memikir & menimbang buruk baiknya.. TERSERAHLAH.. aku tetap mendoakan yg terbaik..


** mengharungi hidup dlm keraguan adalah amat menyiksakan.. tambahan apabila ianya tidak langsung disedari org orang yg kita harapkan....**

-Love NieSa'95-

Comments

Popular posts from this blog

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..