Something 2 Remember!!

BEFORE..

B : "Dinner tahun nie 16 January, kat Hilton Kl Central. Tema Glow & Glitter"

Aku : Waa.. best2.. ok jer..xcited cm biasa.. Once a year kan..

Ija : TQ sebab temankan gi bli baju dinner "eeiii.. Over taw!!"

Eela : 'Akakkkk!!! Eela nk make-up kan bley??' huhu..ok jerk.. :p

ON THE DAY..

B kata jangan balik lewat, sbb kul 6 nk gerak dah.. aku kata ok.. kul 4 aku chow.. huhu sukati jer wat mcm opis sniri.. xper, bukan selalu.. dh bgtau BOS pun.. dia kata OK!

EIJA aku suh balik sniri.. pandai2 la dia nk balik kan.. Buah hati ada depan mata.. apa nk susah.. huhu.. TQ gak sbb pinjamkan 'alat2'yg org kurang ada.. hehe

EELA kata dh sampai bgtau.. Aku kata ngan Eela kul 4.30 tunggu kat umah akk ek.. hehe.. kul 5 gak baru sampai.. sbb singgah taman maju dulu hantar sliper Huda tinggal

AYAH KAJANG aka BAPA MERTUAKU.. TQ sebab tolong jaga Huda seharian, walaupun ayah demam..

ALONG kata Hanna Mamat cuti, x sihat.. tp xper.. nnt along amik ayen.. ermm.. Sian kat along.. Anyway TQ gak sbb tolong pickup & jaga Ayen sampai malam.. hurmm.. almost pagi dah.. TQ gak kat ABANG sbb temankan Along jaga Ayen sekali

.....................................................................................

SESI MAKE-OVER.. OVER TAW!!!


aku x mintak... Eela yg offer.. org kata, x baik tolak rezeki kan.. hehe alasan baekk punya!! Inilah hasil kreatif tangan Eela.. TQ eela..




sebabkan dh lewat.. so x dan nk amik gambar posing ber2 kat umah.. jalan jer terus.. pastu siap tinggalkn eela N eija lak kat umah .. sian korang ek.. tima kasih byk2.. tp sori.. tinggalkan tanpa makanan.. huhu

.....................................................................................

DINNER

smpi2 sana dlm kul 7.30 cmtu.. org pun x semua dtg lagi.. reg, amik door gift 'cantik, mcm bli kt romantika jer.. huhu', pastu amik no cabutan bertuah, jalan atas red carpet.. perghh.. cm artis plak.. pastu post kat stage GITN tu..




mula2 aku agak malu sbb, yerlah tkut cm terover makeup jer.. almaklumla.. x biasakan.. selalu aku redah jer ngn muka comot2 nie.. tp nth, malam nie.. rasa cm lain plak.. haha.. sejak bila plak aku jadik pemalu nie.. relaxs la ita.. tapikan.. lepas aku tgk kawan2 B yg mmg every year melaram .. so, aku rasa aku bukanlah over sgt.. malah biasa2 jer.. haha.. then aku dh jadi aku yg biasa.. redah jer..

MENU

MAKAN BEST!!
sedap sangat.. walau aku x suka ngan medu Chinese nie.. tp malam ni.. sedap.. xtau la kalau time tu aku lapo sgt kan.. haha.. hentam la.. dh org ajak makan kan..




AGENDA

ermm.. x mcm dinner2 sebelum nie.. aku rasa mlm ni agk bosan sikit berbanding selalu..
1. mybe sbb setting dewan hanya hitam putih & warna lampu agak suram * nasib baik ada belon 3 warna yg cute.. so ok la..
2. Aturcara agak slow..
3. MC dia sepatutnya FAFAU & FBI tapi tukar ker TINI 3R.. so agak formal la kan.. walau dia cuba selitkan lawk2 dia..
4. sound sistem kureng sikit pada pndengaran aku time band Gten.. 'err cmtu ke ejanya..' wat persmbahan

5.. HAA.. YG NI KOMPOM WAT AKU BOSAN.. sebab artis jemputannya adalah DNF.. yg kompom aku x suka.. Beyonce M'sia konon.. whtever.. Kalau CT lain la.. haha..
6. Sebab aku MIGRAIN.. huhu thats 4 sure.. hncrkan sikit mood aku..


FINAL

TQ xpecially wat B.. coz tiap2 thn x penah tglkan saya utk g Dinner.. sbb time nie jer kita leh spend time 2gtherkan.. leh brkepit, leh manja2..hehehe... utk kawan2 B, korang mmg 'team meja dinner' yg best.. tu pasal setiap thn x kisah dok ngn korang gak.. haha.. utk WAITER yg jaga meja kami.. huhu.. ampun maaf dipinta sbb pembulian dr kami2 yg x dsengajakan.. 'sapa suruh ko x hantar jus kt kitorang' haha..

MAybe.. ini dinner last ngan GSB, sebab dengar2nya dorang pasni terus dok bawah TM dah.. so, tunggu & lihat jer la..


OTW balik.. lepas rindu tgk lampu2 malam di KL.. walu x dpt masuk KL betul pun, tp ok la.. nampak gak KL tower ngn mapu biru2 tu.. CANTIK!! MMG HOBIKU SEJAK AZALI LAGI.. TGK LAMPU2 WAKTU MALAM.. XPECIALLY KL..

alhamdulillah.. semua yg dirancang berjalan dengan lancar.. akan menjadi satu lagi kenangan indah yg akn terpahat dlm ingatanku..



~ Love Niesa'95~

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..