sekadar menulis...

semua org dh update blog.. tapi aku lum update2 pun lagi.. sebab
apa?? ermm.. sebab ntah la ek.. rasa cam malas pun ada, bz pun ada,
letih pun ada..

sebab apa malas? sebab.. xder idea kot nk nulis.. point tu ada.. tp
aku pun xtau mana nk mula.. idea tu legar2 jer kat kepala tapi x
terluah kat ruang nie.. huhu.. puitis sungguh..
skang kan musim org nak start sekolah.. so, bg aku yg dah ada anak yang nak masuk darjah 1 tahun depan.. err.. esok la.. tahun depan tu.. huhu.. ermm.. sangat sibuk.. tambah2 pulak.. xder pengalaman lagi menguruskan kemasukan anak darjah 1 ni kan..
Macam2 nk kena sediakan.. dari ujung rambut smpilah ujung kaki..
semuanyanya kena siap sedia.. klu x... haaa... ready jer la anak tu
xmo gi skolah.. hurmm.. anak2 skang nie kan.. lain macam.. sumer nk
ikut kehendak dorang jer.. pandai2 la mak bapak nk cari duit
sediakan semua tu utk dorang.. patutla kenapa zaman ni, xramai
pasangan nk ada anak ramai.. huhu.. betul ker???

diam x diam.. mcm x caya jer.. anak aku dh nk sekolah dah.. haha..
terasa tua la pulak..ntah mcm mana la jadual harian aku lak lepas
nie.. tunggu jer la kan..wish me all the best!!

k.. sebelum mengakhiri coretan aku utk tahun 2008 nie.. aku ingin
menyusun jari memohon ampun & maaf diatas apa juga yg membuat
korang trsinggung atau terasa hati.. pastu klu mana2 yg ada smpn
sejarah lama2 tu.. pun aku mintak maaf la banyak2 k.. aku hanya
manusia biasa yg x lepas dr kesilapan.. x lupa jugak.. wat korang
yang namanya tersenarai dlm blog aku nie.. sorilah.. nama korang
glamer kat sini walaupun xder permision.. huhu.. nyatanya.. anda
semua buat aku happy!!!

esok.. aku akan bercuti selama 1 minggu utk uruskan HAZREN masuk
darjah 1. Insyaallah.. kita berjumpa kembali 8 JAN 2009..
Kepada kalian pembaca setia blog aku nie.. terima kasih atas
sokongan anda semua.. TQ jugak atas segala nasihat, perhatian &
masa yg korang luangkan utk aku walau dlm sedar mahupun tidak..
huhu.. i appreciate that!! very2 much!! luv U all lah..

C u all then.. SELAMAT TAHUN BARU 2009.. SELAMAT TINGGAL 2008.
Semoga hari esok akan lebih baik dari hari semalam...

-Niesa Sayang '95-

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..