MiGRaiN..

pagi nie.. mood x berapa baik nak wat keje.. walaupun gomen arini dh masuk gaji + bonus.. tapi bagi aku.. ermm.. sama jer mcm bulan2 yang biasa.. pendam ajerlah segala impian untuk membeli itu dan ini..
dh xleh nk wat keje.. layan email jap.. & terbaca satu email ni dari along.. tergerak nk post & share ilmu ni ngan sumer org.. sbenarnya email dia panjang.. tapi aku amik point yang penting jer.. so, bacalah & try amalkan.. Sebab aku pun.. salah seorang dari pengidap penyakit nie.. huhu

Dari seorang sahabat :
UBAT SAKIT MIGRAIN
Ayat-Ayat Allah - Base on true story from others......

1. Read Al-Fatihah (1 x)
2. Read Surah Al-Ikhlas (3 x)
3. Read Surah Yassin ayat ke 58 " Sala mun Qaulan Minrabbirrahim "(3 x)
4. Read Selawat Nabi (3 x)


RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Barangsiapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut "SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM" diulangsebanyak 7 kali untuk 7 niat baikmu, Insya Allah, dengan izin Yang MahaEsa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan..
Sampaikan kisah pengalaman ini kepada sahabat2 anda kerana tiada kerugian kita berkongsi serba-sedikit ilmu yg kita perolehi, apatah lagi sekiranya ilmu itu dapat memberi manfaat kpd seluruhumat manusia. Seandainya anda sendiri pernah mencuba cara ini dan mendapati ianya berkesan utk mengurangkan dan/atau menghilangkan sakit migrain anda, harap sudilah berkongsi pengalaman anda utk kebaikan bersama.


InsyaAllah dengan berkat dan keikhlasan hati kerana ALLAH. AMIN

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..