LADIes dAY oUT!!



eela ajak gi mines.. eela kata nk belanja makan sizling...ermm camner eja dia ek.. tp bunyinya gitu la.. ramai2 pegi ikut.. Aku, Eela, Eija, & Nor.. kebetulan.. kami semua bosan dok kat opis..sbb waktu rehat yang panjang pada ari jumaat..& untuk menenangkan fikiran yang kusut... so, kami pun kuar la..


beban kepala mmg mcm2.. givup rasanya.. tapi.. mana bley givup kan.. kita mesti kuat dan sentiasa tabah apa jua dugaan yang datang.. errkk.. yer ker.. sejauh mana lagi tahap ketabahan & kesabaran aku nie.. aku sendiri pun x tau.. Sejauh mana lagi juga Kesabaran nie.. aku pun x tau... yang aku tau.. kepala aku cukup2 serabut.. cukup2 stress.. aku betul2 kecewa.. pasal apa ek.. erm.. pasal macam2 la.. xkan tu pun nak tau.. bz body la korang nie...


tapi cukupla aku leh kata yang mana :


AKU BENCI
bila org tipu aku
bila org x tepati janji


AKU SEDEY
bila org tipu aku
bila org x tepati janji
bila teringatkan sesuatu
bila peluang yang aku bagi disia-siakan


AKU KECEWA
bila org tipu aku
bila org x tepati janji
bila peluang yang aku bagi disia-siakan


hanya tuhan yang tau isi hatiku ini... Ya Allah.. kau kuatkanlah diriku ini utk menerima segala dugaanmu Ya Allah... Aminnn...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..