Going 2 PaRLimeN

tercatat satu lagi sejarah baru dalam hidup aku.. iaitu.. pegi PARLIMEN MALAYSIA.. walau x sebesar mana pun kenangannya.. tapi ia tetap akan menjadi satu kenangan buat aku.. sebab ini adalah 1st time aku merasa pegi sana.. selalunya.. tgk kat TV jer.. ari nie.. aku rasa bertuah jugakla sebab leh masuk tgk YB2 ni bersidang.. kelakar pun ada.. ketuk2 meja, jerit2, sebijik cam meeting masa sekolah2 dulu.. huhu.. manusia tetap manusia..


kebetulan tadi, leh masuk & tengok 2-2 dewan sekali.. DEWAN RAKYAT & DEWAN NEGARA.. bagi aku.. best masuk Dewan Rakyat lagi, sebab 'hapening'.. masuk dewan negara.. ermm.. agak membosankan.. hajat dihati nak jugak amik gambar YB2 yang berkenan dimata tu.. tapi hp n camera kena tinggalkan kat pintu masuk... nk bawak masuk curi2 pun xleh.. sebab ada securitynya.. pastu nk masuk kena scan satu badan mcm kat aiport tu.. so, hanga kenangan je la yg bleh dibawa..


lepas kuar baru dapat amik gambar kenangan pegi sana.. at least.. ada la jugak gambar.. bukti aku dh sampai Parlimen.. hehhe



Ngan Abang Man & Abang Amir.. TQ ajak org pegi..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..