' aku Yg X KerUAn..'

ntah kenapa hati aku x keruan skang.. tetiba datang rasa takut, sedey, gemuruh, ragu2.. ntahla.. mcm2 perasaan tiba2 datang.. padahal bukan apa pun.. cuma sekadar nk kena gi jmpa ngan dr mata je,,apa.. ala.. klu ikut surat ni dia tulis...OPTHALMOLOGIST.. hah.. camtu la bunyinya.. apointment jam 4 ni.. so, aku dh mintak ngan bos nak kuar kul 3.30..

Mula2 ingt B leh teman pegi... tapi B kata B tgh byk keje.. byk network down.. ermm.. hurmm.. makin gelabah la aku jadiknya.. naper ek?? eii.. aku sungguh x suka perasaan nie.. Ingat lagi dulu.. aku penah gak rasa gini bila kena gi jumpa dr kat Hosp. Besar Seremban pastu kena transfer ke Hosp. Besar Jelebu (hehe sbb aku bosan tgu kt seremban tu.. lama sangat..) & the last time masa jumpa Dr kat Hosp Kota Bharu.. masa jatuh tangga.. huhu... tapi dulu.. risau2 gini pun.. ada org teman aku gi Spital.. cuma ari nie.. ermm.. kena gi sorang2.. fuhhh... puas dh tarik nafas dalam2.. banyak kali buat dah nie.. nk tenangkan diri konon.. tapi.. makin aku cuba bertenang.. makin menggigil plak rasa.. hahaha.."RELAXS ITA.. NOTHING HAPPEN!! JUMPA DR JER LA..."

ermm.. jam dah tunjuk kul 3 dah.. jap je lagi nk kuar dah..harap2 xder apa2 la kan... hurrmm.. actually.. I really need somene temankan aku.. tapi xpelah.. aku kan dah besar.. leh jaga diri sendiri.. kan ita kan.. huhu..

tgh2 tulis.. keluar plak lagu nie.. huhu..

“Don’t worry about a thing,
‘Cause every little thing gonna be all right.
Singin’: “Don’t worry about a thing,
‘Cause every little thing gonna be all right!”

Hope everything will be fine.. Insyaallah.. doakan segala2nya selamat k..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..