sana sini kenduri...

lately banyak betul dapat undangan perkahwinan.. mana satu yg nak pegi pun xtau.. pastu ntah dapat pegi ker tak pun x tau.. sumer jauh2 plak tu.. bukan setakat kenduri kawin.. open house pun ada lagi tau.. doa selamat org nk gi haji lagi.. ermm.. penuh betul undangan.. klu diikutkan nk makan free tiap2 ujung minggu mmg no hal la..

Anyway.. terima kasih la kat semua yang sudi menjemput tu.. mmg klu bley sumer org nk share kan masa happy mereka ngan sumer org.. xpecially kawan2 rapat.. huhu.. tetiba terasa tersentuh sikit perihal kawan aku yang sorang nie.. Dulu masa dia bujang dia keje satu opis ngan aku.. susah senang sama2 kami kat sini.. Makan sama.. ngangkat kusi sama2.. hermm.. senang citer semua dia nak share ngan kami2 kat sini.. tapi lepas dia pindah & dapat keje baru.. semuanya dah berubah sikit la.. x kisahlah kan.. yer la.. paham.. masing2 dh dok jauh.. pastu mcm2 aktiviti masing2 nak kena uruskan kan.. itu aku x kisah aku paham..
tapi betul2 buat terasa sikit bila dia x jemput pun time wedding dia.. sebenarnya klu xnak bg aku datang pun xperlah... at least bgtau la kan.. xla org tertunggu2.. ermm.. dia just call kak ina bgtau yg dia nk kawin.. thats all.. itupun selepas terkantoi bila Dr call ajak dtg kenduri... isk.. bley ker camtu?? sedangkan dh lama kami tunggu..last2 cenggini plak kan.. ermm.. ragam manusia mmg pelbagai kan..

X kisahlah.. yang nyatanya... yang lalu biarlah berlalu..Anyway.. aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT HALIM & JAJA.. Semoga berkekalan hingga ke anak cucu.. maybe korang sibuk sangat utk persiapan wedding kan.. tu pasal la x sempat pun nk bgtau kitorang.. REDHA JER LA...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..