'Kepercayaan"

Bila kepercayaan dh dikhianati.. bukan mudah utk memberinya semula.. itulah kan.. terpulanglah pada individu tu sendri.. bagaimana cara dia nk atasi masalah yang timbul akibat runtuhnya KEPERCAYAAN ni... even.. aku sendiri pun, xkn boleh nk bagi kepercayaan 100% kepada org yg telah musnahkan kepercayaan yg aku beri tu.. Maafkan tu mmg boleh.. tapi nak beri balik kepercyaan tu.. ermm.. SNIRI MAU INGAT LA... bukan maksud berdendam.. cuma terasa terluka & kecewa sikit kan...

Bukan senang juga menjadi 'org tengah' kepala permasalahan 'org'.. aku dh cuba sebaik mungkin utk redakan & relaikan perselisihan yang timbul nie.. tapi .. aku pun xleh nak wat apa.. klu tuan empunya badan sediri x bagi peluang kepada diri mereka utk saling memaafkan..

Ikut hati nak jer aku lagakan 2-2 kepala.. biar masing2 pk secara rasional balik.. tapi kang.. masuk spital lak 2-2 kang.. sapa yang susah .. akuuuu jugak..

isk.. aku xleh nk fokus dah nie.. ya Allah.. kau berikanlah kekuatan kepada hambamu ini utk menerima segala dugaan ini .. Aminnn..
Uppss... ermm aku rasa lirik ni sesuai gak kan...

Hadapi Dengan Senyum

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua kan baik-baik saja

Bila ketetapan Tuhan
Sudah ditetapkan,
tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang


Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..