It's Saturday!!

pagi nie pagi sabtu.. aduhhh.. rasa malasnya nak bangun.. letih bukan sebab keje ke apa.. tapi letih sebab pikirkan masalah orang.. hurmm.. mmgla kan.. selalu kita dengar.. klu badan letih kita still leh bangun & wat keje lagi.. tapi kalau OTAk letih.. aduhh.. parahlah jawabnya.. so, aku adalah diantara umat yg berada di situasi ke-2 tu..

ikut hati mmg nk tido lagi.. tapi kesian plak ngan huda.. "mak...bangun mak.. huda nk susu..".. 2-3 kali dh dia sebut benda yg sama.. last2 .. dia tampar muka aku.. aduh.. kena sekali.. padan muka mak kan.. so, dah kena tampar x sedar2 diri lagi.. bangun2..


so, ngan muka toya & pisat2 tu.. aku gagahkan jugak la bangun.. eii.. malasnya.. dok jap tepi katil.. temenung, pastu bangun, bukak lampu, off aircond, amik sikat.. sikat rambut dulu.. uikss... amik sikat.. amik sikat.. tepi sikat tu.. WAAAA!!!!.. terus mata aku terbukak besar.. pastu segar terus.. x mamai dah.. HEHE!!.. terus lupa amik sikat tu.. sebab dah nampak benda lain kt tepi sikat.. hehehe..

Ingt post aku last week?? pasal KENZO aku tu.. ermm.. now, I get it back!! hehe.. BEST!!BEST!! HEPPY!! TENTUNYA.. Thanks B.. Luv U lah.. hehehe..**sori ek klu wat awk bengkok... ;P


So, dh x sedey dh arini sbb dh dpt perfume yg baru..


Moral: yang patah kan tumbuh,yang hilang kan berganti..
YANG PECAH!!! AKU DAPAT YANG BARU!!
huhu.. bersyukurlah dengan rezeki yang ada.. kan..kan..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..