Ayen Dah KoNVo!!

11 November 2008.. meraikan ayen tamat tadika 6 tahun.. bukan tu jer.. ari ne gak merupakan besday Weng (tunang Sera).. Happy Birthday Weng!! & untuk anak mak nie.. CONGRATULATION.. walaupun nie cuma konvo kanak-kanak.. haha.. x kisahlah.. yang penting dapat gak aku joint konvo anak aku nie.. manalah tau kan.. x sempat plak nk joint masa dia keluar U nanti.. ermm...

Nothing much to say.. pada pandangan peribadi aku, majlis ni agak huru hara sikit..biasalah.. bila majlis dipenuhi anak-anak kecil nie kan.. macam2 boleh berlaku.. yang kesian masa tgh persembahan adik2 kecil.. nak nyanyi lagu 'rama-rama'.. mula2 ok jer semua.. tapi bila part rama2 terbang keluar tu... dush!!! "seekor" rama2 terhantuk kepala kat white board depan pentas.. aduyai.. kesian betul tgk budak tu.. terus meraung kat situ jugak..& aku tgk cikgu2 pun jadi panik.. yg budak2 nyanyi tu pun dh huru hara.. yang kawan rama2 yg lain pun x jadik keluar.. MC pun x buat apa.. tau2.. lagu dh abis dah.. haha.. nasib baik la persembahan budak2 jer.. klu org dewasa la tu.. dh kuar paper muka depan tu...

abis sumer persembahan.. macam biasa ada cabutan bertuah.. aku & my hubby biasa dh x lucky punya.. tapi saje2 la kan.. "hah B.. cabutan ni awak punya nie.." laki aku gelak jer.. lepas cabutan yg 1st.. hubby aku plak kata.. " hah lepas ni awak nak naik ke saya nak naik nie?? hehehe".. pastu aku kata.. "yoyo oo jer.. cam kompom" tapi aku jawab gak la.. " alaa.. awak jer la naik, saya amik gambar" hehe.. tiba2 .. no..8... 7 !!! (87).. hahaha.. kitorang ketawa sendiri.. betul la.. kami bertuah hari ni.. hehe.. suka jer..
tu la kan.. org selalu kata..

TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI, TUAH MANUSIA SIAPA YANG TAHU!! alhamdulillah utk semua permulaan hari yang baik hari nie..






Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..