Langkah Baru


Ermm… tetiba jer hati aku tergerak utk menaip & membuka satu lagi lembaran baru dalam hidup iaitu… BLOG..

Dah lama aku simpan hajat nk ada blog sniri.. dulu dah buat satu dah.. tapi aku x tau nk tulis apa.. so, biarkan jer.. sampai la nie..

Mungkin ari ni adalah permulaan yang baik utk aku memulakan Blog nie.. hehe please help me my friends….



Dalam hidup ni.. banyak benda yang aku suka buat.. Xspecially benda2 yang melibatkan kreativiti..

Aku suka menjahit, suka mengecat, suka hias umah, suka benda2 yang cantik, suka benda2 yang wangi, suka amik gambar, suka bagi ‘gift’ kat orang… suka bertukang, suka ‘bega2′ barang.. senang citer.. aku suka banyak benda.. hahaha.. itu pasal aku amik course kejuruteraan…

Aktiviti sepanjang hidup.. aku suka benda2 yg xtreme.. mana2 yang agak2 mencabar kemampuan fizikal aku suka.. huhu.. suka sangat.. kadang2.. bila aku buat benda2 tu sumer.. bleh releasekan tensen..

Skang nie.. aku rasa.. cam suka plak nak wat blog nie.. hehe



Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..