"Anak Mak Sayang"

Ari nie nk citer pasal 2 orang mutiara hati mak nie… Muhammad Hazren Shah,11 Julai 2002 & Nur Syazana Huda, 01 Disember 2005.. Klu ikut tahun.. skang yng sulung dh 6 tahun, yang 2nd dh 3 tahun


* Gambar ni amik masa raya baru nie.. kat Masjid Tanah, Melaka

Klu nak citer satu persatu sepanjang 6 tahun pasal dorang berdua ni memang x abis.. mcm2 hal & macam karenah masing2. Si abng dengan perangai manjanya.. yang adik plak, ngn berdikarinya mengalahkan org besar.. ada ketika bagus gak dia pandai bawak diri, tapi ada ketika.. buat aku risau sbb dia kecik lagi…




Tapi.. apa pun perangai dorang berdua.. aku bersyukur sbb masih diberi peluang utk merasai pengalaman sebagai seorang ibu.. Marah, penat, pening macam mana sekalipun… ANAK TU ANUGERAH ALLAH.. Bukan semua orang dapat lalui pengalaman menjadi seorang ibu… & yang paling aku bersyukur sekali.. at least.. aku dh dikurniakan sepasang anak.. ramai kawan2 aku yang anak 2-3 org tapi semua pompuan atau semua hero… so, mereka masih menanti kehadiran suatu kelainan dalam family dorang..



ermm.. bersyukur dengan kehidupan, sentiasa menghargai apa yang allah kurniakan kepada kita..

Bukan semua kesenangan menjanjikan kebaikan & bukan semua kesusahan mendatangkan keburukan…


- LOVE Niesa’95 -

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..