Tuesday, January 27, 2015

It's 2015 !!!

Hampir setahun berlalu mcm tu jer rupanya.. tanpa coretan kisah suka duka kehidupanku..
yerlah.. last aku berceloteh kat sini, masa.. masa... masa tulah...
tulah kan.. kadang2, bila hati dh kena robek nie.. susah nk pulihakn kembali semangat tu mcm sediakala.. yer.. mungkin nampak sama.. nampak takder beza.. tapi mana tau.. aku jer yang tau.. hahaha

bagaimana sukarnya utk terus tegak berdiri sebagai seorang isteri, seorang ibu, seorang rakan, seorang wanita.. seorang AKU yang ada sekarang...

aku sedar & akui, banyak perkara yang dh berubah dalam hati nie.. xpecially pasal HATI... mungkin dah jadi jiwa kacau, jiwa sentap, jiwa sensitif atau seorang yang xder jiwa... hidup mati hanya kerana Allah.. & amanah aku yang ber 4 sekarang nie.. wah.. 4 dh tau.. haha... 
last aku tinggalkan arena blogging nie masa anak aku 3.. seee... nampak tak berapa jauhnya masa berlalu meninggalkan aku...

ermm.. wahai hati.. tetaplah terus tabah & bersabar.. wahai diri.. tetaplah terus tersenyum & redha dengan segala yang telah direncanakan... Insyaallah, setiap kesukaran akan hadir kebahagiaan juga akhirnya.. cuma masa dan waktu yang akan menentukan...

"BILA SAAT ITU" wallahualam... aku berserah padaMu ya ALLAH...

** inilah latest family photoku ... 


Semoga Allah sentiasa memberikan kebahagiaan & 
menaburkan kasih sayang ku kepada insan2 ini.. AMIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...